Nuolaida -10% su kodu 10PROMO
service@artforma.lt
Parašykite mums laišką
Kalbėkite per Messenger
Kalbėkite per Whats app programėlę

FAQ

Kuo „AmbientLine“ veidrodis skiriasi nuo „PremiumLine“ veidrodžio?

„PremiumLine“ veidrodžiai išsiskiria savo korpusu, kurio spalvą galima pasirinkti pagal interjerą. Šviesa krinta tik į priešais veidrodį stovintį asmenį. „AmbientLine“ veidrodžio atveju šviesa sklinda į sieną už veidrodžio ir ant jos sukuria švytėjimą


Kokio tipo apšvietimas tinka makiažui atlikti?

„PremiumLine“ veidrodžiuose naudojamas apšvietimas yra daug tinkamesnis makiažui atlikti. Naudojamas sprendimas užtikrina, kad šviesa būtų visiškai sutelkta į priešais veidrodį esantį asmenį.

Ar galima užsisakyti veidrodį / spintelę pagal užsakymą?

Ne, pasiūloje yra visi galimi dydžiai.

Kokie yra didžiausi ir mažiausi užsakomo veidrodžio matmenys?

Aukcione galima įsigyti visų galimų dydžių. Mažiausio dydžio veidrodis yra 50 cm pločio ir 50 cm aukščio. Didžiausias galimas veidrodžio plotis yra 200 cm, o aukštis - 100 cm.

Kuo skiriasi skirtingi veidrodžių modeliai?

Kiekvienas mūsų siūlomas veidrodis turi unikalų pavadinimą, pvz., L01, kuris nurodo naudojamą apšvietimo modelį. Dėl plataus asortimento veidrodžio raštą ir formą galima priderinti prie kambario stiliaus.

Kuo skiriasi L62 nuo L58?

L62 modelyje apšvietimas yra tik dešinėje ir kairėje veidrodžio pusėje, o L58 modelyje apšvietimas integruotas visose pusėse.


Mano pasirinktoje konfigūracijoje aptariamo priedo nėra. Kodėl prie veidrodžio negaliu pridėti visų priedų?

Jei spustelėjus pasirinktą priedą, pasirodo vienas iš šių pranešimų: "priedai vienas kitam netinka" arba "veidrodžio dydis per mažas" - tai reiškia, kad pasirinktų priedų negalime įdiegti į nurodyto dydžio gaminį arba pasirinktuose prieduose yra tos pačios funkcijos.

Ar galima rinktis atskirų priedų vietą?

Pasirinkti priedai prie veidrodžio bus sumontuoti pagal vietą, pasirinktą sąrankos metu, deja, nėra galimybės išdėstyti priedų pagal kliento pageidavimus.

Kur galima rasti išsamų priedų aprašymą?

Papildomos įrangos aprašymą rasite kiekviename aukcione, po konfigūratoriumi.

Kuo skiriasi „S6“ stotis nuo „WiFi“?

Įrenginiai iš esmės skiriasi išvaizda. Gamintojai taip pat naudojo skirtingas technologijas: S6 stotelė orų duomenis renka naudodama išorinį belaidį jutiklį, kurį reikia padėti, pavyzdžiui, ant palangės už lango, o „WiFi“ stotelei reikia prisijungti prie WISEMIRROR programos, kuri perduoda iš interneto atsisiųstus duomenis.

Kodėl pasirinkus skystųjų kristalų skydelio parinktį negalima užsisakyti kitokio jungiklio, pavyzdžiui, jutiklio arba jutiklinio jungiklio?

LCD skydelis standartiškai turi lietimui jautrų jungiklį, todėl užsisakyti papildomo jungiklio neįmanoma, nes veidrodžio apšvietimą galima valdyti vienu mygtuku.

Kuo skiriasi „Smartscreen“ ir „Smartpanel“?

 

SmartPanel

SmartScreen

Ekrano dydis 10"
Skyra 1080p
Garsiakalbio matmenys 7,6 x 9,5 cm
Garsiakalbis Papildomas kilnojamasis Sony firmos garsiakalbis
renginio valdymas Valdiklis (komplekte), Išmanusis telefonas
Galimumas veidrodžių tipuose AmbientLine, PremiumLine
Wifi Taip
Kamera/Aktuator Nie
Programėlės prieinamumas Programėlės, palaikančios Chromecast 4
Sistema Chromecast 4
Gamintojas Google And Sony
Balso komandos Taip
 

SmartPanel

Ekrano dydis 10,5"
Skyra 1080p
Garsiakalbio matmenys Netaikoma
Garsiakalbis Integruotas su veidrodžiu
Įrenginio valdymas Stilius (komplekte)
Galimumas veidrodžių tipuose PremiumLine
Wifi Taip
Kamera/Aktuator Taip
Programėlės prieinamumas Programėlės, palaikančios Android sistemą
Sistema Android
Gamintojas Samsung
 

SmartScreen

Ekrano dydis 10"
Skyra 1080p
Garsiakalbio matmenys 7,6 x 9,5 cm
Garsiakalbis Papildomas kilnojamasis Sony firmos garsiakalbis
Įrenginio valdymas Valdiklis (komplekte), Išmanusis telefonas
Galimumas veidrodžių tipuose AmbientLine, PremiumLine
Wifi Taip
Kamera/Aktuator Ne
Programėlės prieinamumas Programėlės, palaikančios Chromecast 4
Sistema Chromecast 4
Gamintojas Google And Sony

Ar apšviestas didinamasis veidrodis turi atskirą jungiklį apšvietimui įjungti?

Ne, aplink didinamąjį veidrodį esantis apšvietimas yra suderinamas su veidrodžio apšvietimu, t. y. jis valdomas tuo pačiu jungikliu.

Kaip įjungiamas šildymo kilimėlis?

Kilimėlis įjungiamas specialiu jutikliniu jungikliu, esančiu ant veidrodžio paviršiaus.

Kodėl pasirinkus „Dual Color“ negalima pasirinkti papildomo jungiklio?

DUAL valdiklis valdomas nuotolinio valdymo pulteliu, kuris veikia kaip jungiklis. Tai reiškia, kad prijungus veidrodį prie nuolatinės srovės, apšvietimą galima valdyti nuotolinio valdymo pulteliu. Tada papildomas jungiklis ant veidrodžio nereikalingas.

Kodėl už „Phillips“ prekės ženklo apšvietimą taikomas papildomas mokestis?

Siūlome bazinės versijos ir „Philips“ prekės ženklo apšvietimą, kuris patenkins išrankiausių naudotojų poreikius. Šio prekės ženklo gaminiai pasižymi didesne galia ir ilgesniu tarnavimo laiku, palyginti su standartinėmis LED lemputėmis.

Ar galima mokėti kortele?

Be abejo, atsiskaityti kortele galima ir per „Pay-Pal“ sistemą (šioje sistemoje registruotis nereikia).

Ar galima sumokėti už užsakymą pristatymo metu?

Taip, vienas iš galimų atsiskaitymo už užsakymą būdų yra grynieji pinigai.

Mokėjimas nepavyko, ką reiktų daryti?

Jei kyla problemų autorizuojant operaciją, rašykite mūsų klientų aptarnavimo skyriui.

Ar galima pakeisti mokėjimo formą?

Deja, pakeisti mokėjimo būdą galima tik iš naujo pateikus užsakymą ir pasirinkus pageidaujamą mokėjimo būdą.

Kada bus pristatytas mano užsakymas? Kodėl to negalima padaryti greičiau?

Parengimo laikas nurodomas pasiūlyme ir užsakymo santraukoje. Mūsų siūlomi produktai nėra akciniai - kiekvieną gaminį ruošiame individualiai. Kadangi esame gamintojas ir gaminame gaminius pagal užsakymą, mūsų klientai turi galimybę pasirinkti įvairių konfigūracijų gaminius.

Kiek kainuoja pristatymas?

Iš anksto apmokėtų užsakymų pristatymas yra nemokamas, o kai siunčiama su mokėjimu atsiimant prekę - 3,99€.

Kaip užtikrinamas siuntų saugumas?

Tinkamai apsaugome kiekvieną gabenamą siuntą. Ant stiklo lakšto uždedama apsauginė plėvelė, kad būtų išvengta įbrėžimų. Veidrodžio kampai apsaugoti specialiais dangteliais, kurie sugeria smūgius. Taip paruoštas prekes pakuojame į kartoninę dėžę, tinkamą stiklo gaminiams gabenti.

Ar galima pristatyti į siuntų surinkimo punktą?

Dėl didelių prekių matmenų neįmanoma pristatyti siuntinio į surinkimo punktą.

Užsisakiau du veidrodžius, ar jie bus supakuoti į vieną pakuotę?

Kiekvieną gaminį siunčiame atskirose pakuotėse. Jei užsakomi du produktai, jie bus pristatyti kaip du atskiri siuntiniai.

Kodėl pakuotėje neradau pirkimo dokumento?

Siekdami apsaugoti aplinką, negaminame nereikalingos makulatūros. Sąskaitą faktūrą siunčiame užsakyme nurodytu el. pašto adresu, kai siuntinys išsiunčiamas.

Kokį maitinimo šaltinį reikia paruošti veidrodžiui? Kiek maitinimo kabelių reikia prijungti?

Mūsų gaminiams reikalingas 230 V maitinimo šaltinis. Priklausomai nuo pasirinktos konfigūracijos, laidų skaičius gali skirtis. Atkreipkite dėmesį, kad tokiems priedams, kaip meteorologijos stotis ar laikrodis, reikia nuolatinio nepriklausomo maitinimo šaltinio. Verta iš anksto susisiekti su mumis, kad nustatytume jūsų konkrečiam gaminiui keliamus reikalavimus.

Ar gaminyje yra surinkimo komponentų?

Rinkinyje yra visi komponentai, reikalingi gaminiams montuoti.

Kaip atrodo susirinkimas?

Išsamią informaciją apie montavimą rasite mūsų svetainėje: https://artforma.com/


okna

Ar siūlomiems produktams suteikiama garantija? Koks yra garantijos laikotarpis?

Taip, savo gaminiams suteikiame dvejų metų garantiją.

Užsakytos prekės man netinka - ką man daryti?

Sutartį galite nutraukti per 14 dienų nuo pakuotės pristatymo. Tokiu atveju susisiekite su mumis, kad galėtume susitarti dėl gaminio ir lėšų grąžinimo.

Užsakytos prekės buvo pristatytos sugadintos - ką reikia daryti?

Jei pastebėjote pakuotės defektą (pvz., sudrėkimą, kampo pažeidimą, skylę dėžėje), paprašykite kurjerio surašyti pažeidimo protokolą. Jei gaminys pažeistas, nufotografuokite pakuotę su matomu važtaraščio numeriu, taip pat siuntinio turinio nuotraukas ir atsiųskite jas mums.

Išsiunčiau el. laišką - kada gausiu atsakymą?

Darbo dienomis į žinutes atsakoma ne vėliau kaip per 24 valandas. Savaitgaliais ir (arba) per atostogas atsiųsti prašymai tvarkomi chronologiškai, kai grįžtame į darbą.

Peržiūrėkite mūsų atsiliepimus iš  

Ši svetainė naudoja slapukus, kad užtikrintų teisingą ir veiksmingą paslaugų įgyvendinimą. Galite apriboti slapukų saugojimo ar prieigos prie jų naršyklėje ar paslaugų konfigūravimo sąlygas pagal mūsų privatumo politikos slapukų politiką, kurioje taip pat kontroliuojate savo asmeninės informacijos tvarkymą.